Alla inlägg under september 2009

Av T - 29 september 2009 09:31


ÅÅ va lättad jag är..har letat hele morgonen efter mitt pass..och nu hittade jag det!!

Behöver i vanliga fall inte det när jag bara ska åka hem till Norge,men mitt leg hade gått ut så det var en jädra tur att jag hittade passet!!=)

Tjejfesten i lördags var trevlig,vi tjata mest och lyssnade på musik.

Åkte en sväng ut på krogen men det var så där..men kul å umgås med tjejerna!=)

Angelica sov över så vi somnade i soffan och slöade heeela söndagen.

Käckade pizza och tittade lite på Idol repriser,tjata och sov lite ..haha..

I går åkte jag till stan rätt tidigt,hade en del ärend som skulle fixas innan jag åker hem,

sen började jag jobba kl 13 och jobbade till 22,eller jag fick gå 21.30..snällt;)

Nu måste jag packa och prova lite kläder,sen blir det jobb igen.

Åker tidigt i mårn,så allt måste var klart innan jag åker till jobbet vid 16...! :s


Pratade förresten med min brorsdotter som är 2 i går,hon är sååå söt..ska bli underbart å se dom igen!!


men nu måste jag sticka..heeej dååå!!!






Av T - 25 september 2009 21:33


jag känner mig förbannad,arg och irriterad!!

en på jobbet jag bara vill hm..ja jag vet inte vad!

SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog om det.




Annars då..jo tittade på Idol,lipade varje gång nån blev hemskickad och man ser hur ledsna dom blir..

Fick mejl där det det stog; "du er verdens beste venn" inget mer,få ord som fick mig att fälla några tårar till..

Tack Lise du är underbar!!!!!!


ÅÅ kan det inte finnas flera BRA människor med goda hjärtan,med härliga personligheter??!!

Känner många som är bra ,absolut! men tycker också det finnas många som BARA tänker på sig själva,

som skiter i andra och andras liv och känslor..

Fattar att man inte kan tycka om alla,men man kan väl ändå var trevlig och omtänksam..eller??


Är så glad för dom vännerna jag har,så nu ska jag forsöka skita i dom andra och inte lägga mer energi på det.


Måste också säga att det är jättekul å komma till jobbet (jobbar med handikappade ungdomar) och bli bemött med ett stort leende och en stor puss på kinden..härliga människor!


Nä nu ska jag säga god natt till min älskling som ska lägga sig..han ska jobba hela helgen stackarn!

Ska även ta å ringa min andra Darling;) hihi..

LOVE M&M ;)


Puss och go natt!!

Av T - 24 september 2009 15:50

Hittade den här på Aftonbladet.se


Jag ljuger väldigt sällan,men jag undviker hellre å berätta vissa saker för vissa personer.

Vad jag betalat för saker jag har handlat är väl inget andra ska bry sig om? mina pengar..

Om jag inte mår bra men en person jag inte känner så väl frågar,svarar jag nog att jag mår bra ändå..

orka börja prata om det liksom..


Kvinnans lögner – tio i topp-lista

1) Inget är fel, jag mår bra.

2) Åh, den här är inte ny, jag har haft den jättelänge.

3) Den var inte så dyr.

4) Den var på rea.

5) Jag är på väg.

6) Jag vet inte var den är, jag har inte rört den.

7) Jag drack inte så mycket.

8) Jag har huvudvärk.

9) Nej, jag slängde den inte.

10) Förlåt, jag missade ditt samtal.

Mannens lögner – tio i topp-lista

1) Inget är fel, jag mår bra.

2) Det här blir min sista öl.

3) Nej, din rumpa ser inte stor ut i den där.

4) Jag hade ingen täckning.

5) Mitt batteri dog.

6) Förlåt, jag missade ditt samtal.

7) Jag drack inte så mycket.

8) Jag är på väg.

9) Den var inte så dyr.

10) Jag sitter fast i trafiken.



Precis när jag gick upp för trappan här hemma och skulle låsa upp dörren fick jag ett sms..mitt packet från H&M hade kommit!! redan?? nu? så nu får jag nog ta mig en promenad till,hela vägen tillbaka..hehe..kunde jag inte fått det smset 15minuter tidigare,när jag var där..haha..jaja så kan det var.


Skriver mer senare!

Bye bye!!


Av T - 24 september 2009 07:27


Sitter på jobbet och är megatrött..brukar inte ha problem med å gå upp på morgonen, men i dag var det svårt..

Gick en liten omväg till jobbet för å piggna till lite och det var skönt med frisk luft,men nu har det gått 30 minuter och jag är lika trött igen.

Skulle se Idol i går men min yngste bror ringde o vi pratade en stund,sen ringde jag min äldste bror och skulle bara bara fråga en sak lite snabbt,men det var hans fru som svarade och vi pratade i 45minuter,så Idol slutade precis när jag la på luren..hehe..jaja..

På onsdag åker jag,gu va roligt det ska bli å träffa familjen igen!!=)

Saknar dom små där hemma varje dag,så det ska bli mys å se dom nu.


En kompis,Lise,ringde i går och frågade om vi vill åka till USA med dom till sommaren...shit va roligt det hade varit,hennes sambo har en dotter där så dom ska åka och hälsa på henne..

Lise har 2 underbara barn och trevlig kille så det skulle var jättekul å åka med dom! Jag o Lise är rätt lika också,vi är lite som systrar. ÅÅÅ jag vill så gärna,men det är ju så dyrt..men vi ska allt fundera på det,för en sånn möjlighet får man inte igen..Lises sambo har ju bott där och jag o Mattias har alltid pratat om att EN gång i tiden ska vi åka till Usa..jaja vi får drömma lite och fundera på det..och tycker det var skitkul att dom frågade oss!


I dag då..jobbar till 15.oo och sen blir det hem o greja lite innan Mattias kompis Jan och hans dotter Leia kommer och hälsar på,dom bor i Jönköping,men är här i stan ett par dagar. Synd bara att Mattias kommer hem så sent-typ 19.00 så dom stannar nog inte så länge..den lilla måste ju lägga sig.


skriver kanske mer senare..


Ha en fin dag!

Av T - 23 september 2009 18:02


Tok mig en promenad i solen förrut..det var skönt!

Träffade en tjej som jag typ bara sett nån gång förut men hon pratade på..hehe..rolig är hon.

Nu har jag skalat potatis,morötter,hackad lök och kalopsen står å kokar.

Fick ett tlf.samtal i dag..och personen hade inte hunnit svara på sms som jag skickade för typ en vecka sen..

Då har man fan fullt upp ...hmm..sen när jag frågar va som hänt sedan senast var svaret: väldigt lite,mest varit hemma och varit lite småförkylda....!!! hallå eller...suck..


Nä nu får jag kolla till middagen..


Av T - 23 september 2009 15:14


usch i dag är det tråkigt...

har bara varit hemma o inte gort nått,o klockan är redan över 3..

stör mig mig på vissa personer och besviken på några..bläh

nä nu vill jag att min älskling ska komma hem.

i kväll blir det Idol och Efterlyst och kanske en sväng i bastun.


ciao

Av T - 22 september 2009 22:14


Ute blåser det rejält nu..riktigt höst väder ju!!

Blev ett kort pass på jobbet,gott;) Fick ledigt på söndag och det passar helt perfa för på lördag blir det ju party!;)

Nu har vi precis ätit fruktsallad,det fick bli min kvällsmat i dag.

I mårn är jag ledig,planen var att Angelica skulle komma hit från GBG men hon valde å komma på lördag ist. när det är fest!;) Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Får se om Malin hör av sig,kanske ska träffa henne och lilla Stella.

Nä nu tror jag att jag ska lägga mig på soffan och titta på tv lite innan det är läggdags.


God natt,sov gott!!


mys

Av T - 22 september 2009 15:03


Efter å ha slappat och tittat på tv en bra stund tok jag på min rosa fina regnjacka o tok mig en promenad i regnet..det var skönt,tyst o inte (nästan iaf.) en människa på vägen..

Gick innom en affär och handlade massa frukt,blev sugen på fruktsallad,tänkte kanske vi kunde ha det i kväll när jag slutat jobbet.

Till middag gorde jag pasta med en ny variant av köttfärssås..stekte lök,vitlök,morotter o paprika och använde chili-tomater och lite matlagningsgrädde..gott blev det!

Jag får börja 1timma senare i dag,så nu sitter jag här och lyssnar på p!nk..;) Spotify is the shit.

Tycker det är rätt mysigt med höst,fram med halsdukar,stövlar och mysiga tröjor:)

Sen finns det ju inte dåligt väder bara dåliga kläder,eller hur!?

Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards