Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

onsdag och torsdag..

Av T - 18 mars 2010 08:24

Efter frukosten igår gick jag en promenad i solen igen,var riktigt fint o gott ute i går. Handlade med en massa gott till tacos på vägen hem.

Sen kom Lena,Jocke,Klara o Ellen på middag,kul å hitta på nåt en vardag o inte bara på helgerna.

Hann med en hel del städning i går också,man kan ju städa 3ggr i timmen när man har hus känns det som.


Nu sitter jag på jobbet och äter frukost,den jag jobbar hos sover fort.

Ska även ha brevidgång med en ny vikarie i dag.

Får se om det blir spinning i kväll,full bokat,men kan ju va att nån avbokar under dagen.


Usch hade mardrömmar igen i natt,det var ormar inblandad vet jag men kommer inte ihåg allt.konstigt det där med drömmar...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 29 mars 2010 12:25

sen senast nästan.. Förra veckan jobbade jag en hel del pluss att det blev 2 personalmöten och en föreläsning med Mikael Andersson. Blev även en middag på onsdag eftermiddag hos fam.Börjesson,det blev grekiska köttbullar med ris o nån slags to...

Av T - 23 mars 2010 09:09

  I söndags kom svärfar o hans sambo bort på fika,vi fika o prata på en bra stund,mysigt!  Det blev ingen spinning,Nellie var bakis:/ haha I går blev det ett personalmöte kl 13 och sen jobbade jag 15-22. Min kära sambo fick tråkiga nyheter på s...

Av T - 20 mars 2010 15:17

  Har inte händt så mycket sedan sist. Jobbat och haft brevidgång,hon är duktig och trevlig så det kommer gå jättebra:) I går efter jobbet åkte vi å handla på maxi,blev räkor o lite annat gott. Så väl hemma tittade vi på "oskyldigt dömd" och ...

Av T - 16 mars 2010 11:35

  Startade dagen med en promenad,60min,i solen..underbart!! Fast det är lite jobbigt å gå när det är så mycket is på vägen. Handlade med färska baguettar och appelsin juice,så efter en varm duch blev det frukost framfor datorn. Tittade på Svens...

Av T - 15 mars 2010 09:11

  blev att vi tok en promenad till stan i går när Mattias kommit hem, och träffade Nellie och Atle på pizzeria Intim. Trevligt men inte så god pizza:( När vi kom hem frös jag som fan så det fick bli ett varmt bad! Gott! Kvällen tillbringade v...

Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards