Alla inlägg den 20 mars 2010

Av T - 20 mars 2010 15:17


Har inte händt så mycket sedan sist.

Jobbat och haft brevidgång,hon är duktig och trevlig så det kommer gå jättebra:)

I går efter jobbet åkte vi å handla på maxi,blev räkor o lite annat gott.

Så väl hemma tittade vi på "oskyldigt dömd" och åt räkor,gott var det:)

Sedan blev det godis och "let´s dance" och självklart "solsidan"!

Men jag råkade somna efter solsidan så fick inte med mig slutet på let´s dance..jaja..haha typiskt mig! Sov dåligt natten innan pga mensvärk:(

Mådde såå dåligt,sjukt ont,illamående och yr..fick ringa jobbet o kolla om jag kunde börja en halv timma senare,och det gick bra..så fick tagit tabletter o la mig på soffan 20 minuter. Blev lite bättre men fick ta en tablett igen när jag kom till jobbet. usch..jävla mens!!!

I dag gick jag upp vid 8 och tok en promenad sen blev det frukost och lite städning här hemma. Mattias jobbar.

Bakade även en paj,jordnötspaj med choklad..men tro inte den blev så bra..jaja så kan det gå.

I morgon ska jag på träning med Nellie,för i vecka kommer jag inte hinna med så mycket då det är nåt varje dag o kväll.

Ska jobba måndag o tisdagkväll,(evt ett möte på måndag också)onsdag är det personal möte,torsdag är det jobb pluss föreläsning med Mikael Andersson på kvällen o jobb igen fredagkväll.. tråkigt å jobba så mycket kväll:(

Hoppas Mattias är ledig nästa helg annars ses vi typ inget alls den här veckan:(


Nu ska jag ta å diska o greja lite i köket.

Tror inte det händer så mycket i kväll,Mattias är nog trött o vi har ju inte pengar heller.. tråk tråk...


Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards