Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

morgonmys

Av T - 10 mars 2010 09:27


å va jag älskar lugna morgonar med en kopp té och en macka

 all by self och mina tankar:)

har redan städat  lite och "moppat" golv,sen får det bli

dammsugning och lite städning i tvättstugen.

inte lika fint väder i dag,men ska nog ut å gå ändå tänkte jag!

är så glad för att vi har fixat så att jag kan titta på tv i sovrummet,

somnar till comedy central kanalen varje kväll nu.

nu är det bokat och klart att min ♥ mamma ♥ kommer hit vid påsk 4-5 dagar,

så slipper jag ta ledigt och åka hem,för det har jag inte råd med nu.

hon är ju så sugen på å hjälpa till i trädgården men det kan hon glömma,

det ligger ju flera ton med snö där..:/

men måla gillar hon också så nåt ska hon allt få göra.

hon är en sån som inte kan sitta still..:)


i morgon är det jobb igen,var ett tag sen nu,men det ska nog gå bra:)

sen blir det heldag på lördag med för första gång..jobbar då 08-23:/


nej nu ska jag ta å greja lite.. bye bye!!

 
 
Ingen bild

Merja

11 mars 2010 19:09

Mysigt o sitta ensam på morgonen, håller med:) Brukar skicka kidzen till skolan, sen kan man sitta där i lugn o ro med sitt te o en macka:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 29 mars 2010 12:25

sen senast nästan.. Förra veckan jobbade jag en hel del pluss att det blev 2 personalmöten och en föreläsning med Mikael Andersson. Blev även en middag på onsdag eftermiddag hos fam.Börjesson,det blev grekiska köttbullar med ris o nån slags to...

Av T - 23 mars 2010 09:09

  I söndags kom svärfar o hans sambo bort på fika,vi fika o prata på en bra stund,mysigt!  Det blev ingen spinning,Nellie var bakis:/ haha I går blev det ett personalmöte kl 13 och sen jobbade jag 15-22. Min kära sambo fick tråkiga nyheter på s...

Av T - 20 mars 2010 15:17

  Har inte händt så mycket sedan sist. Jobbat och haft brevidgång,hon är duktig och trevlig så det kommer gå jättebra:) I går efter jobbet åkte vi å handla på maxi,blev räkor o lite annat gott. Så väl hemma tittade vi på "oskyldigt dömd" och ...

Av T - 18 mars 2010 08:24

Efter frukosten igår gick jag en promenad i solen igen,var riktigt fint o gott ute i går. Handlade med en massa gott till tacos på vägen hem. Sen kom Lena,Jocke,Klara o Ellen på middag,kul å hitta på nåt en vardag o inte bara på helgerna. Hann me...

Av T - 16 mars 2010 11:35

  Startade dagen med en promenad,60min,i solen..underbart!! Fast det är lite jobbigt å gå när det är så mycket is på vägen. Handlade med färska baguettar och appelsin juice,så efter en varm duch blev det frukost framfor datorn. Tittade på Svens...

Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards