Alla inlägg den 29 mars 2010

Av T - 29 mars 2010 12:25

sen senast nästan..


Förra veckan jobbade jag en hel del pluss att det blev 2 personalmöten och en föreläsning med Mikael Andersson.

Blev även en middag på onsdag eftermiddag hos fam.Börjesson,det blev grekiska köttbullar med ris o nån slags tomatsås,jättegott var det. Tack för maten!!=)


Innan föreläsningen på torsdag gick jag o 3 andra assistenetr och våran "brukare" och åt på grekisk resturant. Kul å bara sitta o prata lite ihop innan och maten var dessutom supergod!=) Mikael Andersson är en så härlig människa,så positiv,målmedveten o stärk! Tror vi alla blev påverkad på nåt sätt,hoppas och tror att alla tar med sig lite av det vidare i livet:) Både privat och på jobbet.


Jag jobbade fredagkväll och Mattias lördag,så helgen blev lite kort,men bra ändå:) Startade lördagen med å träna på crosstrianeren,sen åkte jag med Merja o hennes son till Överby en sväng.

Fick handlat present till Ellen som fyllt 3år och ett par mysbrallor till mig själv:)

Efter å ha kikat,handlat o fikat kom Mattias och hämtade mig och så åkte vi till Ellens kalas:)

Där bjöds det på tårta,muffins och kakor,och det var en massa folk där.

På kvällen myste vi hemma med god mat och tv,lungt o skönt:)

I går storhandlade vi på Maxi och var på middag hös svärfar o hans sambo.

Det blev 3rätters,helt fantastiskt god mat! mmm..och vi fick även ett kuver som det stod "påskgodis" på..haha,kände mig som 5 igen,men det var pengar..

va snälla dom är! Dom åker bort vid påsk,rättare sagt till Spanien,

så då fick vi lite å äta o dricka för sa dom..haha,tack snälla ni!!


Nu i dag har jag tittat lite på Desperate Housewives och njutit av en lugn morgon,ska iväg o jobba vid 15 till 22.


Nu är det bara 2 dagar kvar tills min Mamma kommer,längtar!

Ska bli skönt med lite ledigt och göra lite roliga saker.


Hoppas på en fin o bra vecka,med mycket sol=)



Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards