Alla inlägg under december 2009

Av T - 7 december 2009 19:30

Sitter på jobbet å kollar på "halv åtta hos mig".


I lördags åkte jag med Merja o hennes dotter dotter Amanda till Torp och Brålanda..haha vi skulle på julmarknad trodde vi,men det va ju typ 5 stånd och 1 korvstånd som Merja sa;) hahaha.. Vi fick oss iallafall ett skratt=)

Åkte en sväng till Bloms ist.

På kvällen fixade jag en supergod middag med kalvött,brysselkål,brocoli o potatisgratäng..mmm!!


Söndag då..gjorde lite julgodis-rocky road och chokladknäck tror jag det det heter,gott var det iaf.!!

Sen åkte vi en sväng hem till Niko,Malin o lilla Stella på en adventsfika,jättemysigt o kul å se dom igen:)

Efteråt åkte vi direkt till svärfar-hans sambo fyllde år så dom bjöd på middag

 guu va gott!!


Startade dagen med personalmöte på kontoret och hann sedan bara hem o äta lite o städa innan det var dags å jobba igen.


I mårn ska jag äta lunch med Lisa på kontoret och sedan handla till julpysselkvällen vi ska ha på torsdag:) På kvällen jobbar jag igen.


Önskar alla en fin vecka!

Av T - 4 december 2009 09:46


Veckorna går ju så fort för tiden,redan fredag i dag ju!!

I veckan har jag jobbat och vi har haft lite möten och så..

det behövdes,men om det blir bättringar gjenstår å se..

I onsdags var jag ledig,vaknade tidigt då Mattias hade försovit sig.

Men det är rätt gott å gå upp tidigt när man är ledig,så man får lite ut av dagen:)

Promenerade till stan sen och mötte upp Malin och Stella:)

Det var marknad i satn,så vi tittade runt lite och åt en god lunch.

Kallt som fan,men väldigt mysigt!:)

Fick hjälpa en tant som rammlade,det är alltid nån som rammlar när jag är stan..vet inte hur många jag har fått hjälpa det här året..börjar bli läskigt!

Sen var det en massa folk med kameror och mikrofoner över allt!!

Hahaha..men sa bara att jag inte fatta nåt,"jeg er norsk ser du";)


Har även bakat lite julkakor i veckan,kokosdrömmar och kolapinnar.

Bakar nog mer i dag eller i mårn.


"Mina" rådjur är här varje dag för tiden,det är en familj på 5.

Dom kan gå här i många timmar,och jag har tagit en massa kort

men dom bryr sig inte..och jag tycker bara det är mysigt att dom är här.

Så fina så!


Pratade med mina bröder i går,det händer lite saker där hemma..

men hoppas och tror att allt ska bli bra.

Även min kompis son är på sjukhus,han har haft 42 i feber och

 nu tror dom kanske att han har en njur-sjukdom:(

Usch,det finns så mycket skit!

Vill bara att alla ska var friska och må bra nu!


I kväll jobbar jag till 22..missar Idol:( fan också..


nu ska jag klä på mig och sätta i gång här,så man får gort nåt;)

Trevlig helg!



Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards