Alla inlägg den 12 mars 2010

Av T - 12 mars 2010 16:56


japp ont i magen nu,det är nog morgondagen som gör det..

hoppas och tror det går bra men ändå..suck..

jaja det går nog bra!!

var å fika och drack världens bästa vanilj latte,mysigt o kul å träffa arb.kollegor:)

nu har vi handlat in lite god mat och godis. fick även 2 påsar chips GRATIS på Lidl i dag,brukar aldrig handla där,men Mattias ville köpa tysk öl. gratis gillar vi..haha!

så i dag ska vi verkligen mysa och bara ta det lungt:) me like!

köpte även lite tidningar så jag har å göra i mårn;)



önskar alla en trevlig helg!!

 

förresten så skiner solen nu,det gillar vi!!



Av T - 12 mars 2010 09:38


vaknade tidigt i dag,la mig på soffan och tittade på tv..vakna med the voice,

jag irriterade mig väldigt på Josefine,hon avbryter o tjatar hela tiden..gaaah!!

 nu har jag ätit frukost och duschat.

ska träffa Merja och Cecilia i stan sen,ta en fika och prata lite:)

ska gå till stan,synd bara att det snöar igen:( vill ha vår nu!

i morgon är det heldag,lite nervös faktiskt..men kan inte gå in på detaljer,

men hoppas att dagen går fort!!

i går kväll blev jag sjukt sugen på nåt sött..och visste att det fanns Ballerina kakor i skåpet men jag klarade mig..haha åt vindruvor och drack té istället;)

men i kväll blir det nog nåt gott:)


längtar redan till nästa helg,då är jag ledig! haha..jag som varit hemma pga sjukdom en vecka längtar redan till helg..usch jaja så är det bara;)

hoppas Mattias grejar lite här hemma i mårn,då känns det inte lika jobbigt å jobba..skulle han bara gotta sig och va med kompisar hade jag ju velat var med! hihi..


nej nu ska jag ta å klä på mig o sminka mig,hörs kanske senare!



Presentation

27 år, bor i villa med min sambo.
Gillar musik,baka,foto,måla,shoppa m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards